Впровадження Бітрікс24 у рієлторські компанії

Клієнт: Рієлторська компанія

Компанія повного циклу з будівництва та продажу комерційної та житлової нерухомості

Штат для роботи в CRM: 40-50 осіб.

Опис клієнта:

Структуру компанії утворюють 2 категорії співробітників:

  • керівники підрозділів (організовують роботу менеджерів, які перебувають у них у підпорядкуванні);
  • менеджери підрозділів (отримують відсоток від укладення угоди купівлі-продажу нерухомості).

За кожним підрозділом закріплено певну кількість об’єктів нерухомості, згрупованих за ознакою територіальної приналежності конкретному району міста. Як контактна особа може виступати або власник об’єкта нерухомості, або третя особа – посередник між власником і компанією.

Джерелом заявок виступають дві групи користувачів сайту:

  • клієнти компанії, метою яких є купівля об’єкта нерухомості, що цікавить;
  • співробітники компанії, яких цікавить продаж або оренда об’єкта нерухомості.

Проблеми до впровадження CRM:

  • У компанії виникла проблема зберігання інформації про об’єкти нерухомості, виставлені на продаж.
  • На момент звернення до нас керівнику відділу продажів було складно відстежити результати роботи кожного менеджера за певний період часу, зокрема:
  • яку кількість дзвінків здійснює?
  • яку кількість показів об’єктів робить?
  • яка кількість об’єктів перебуває в його заявках? тощо.

Поставлені завдання:

  1. Впровадження автоматизованої системи управління Бітрікс24.
  2. Інтеграція IP-телефонії з підключенням до Бітрікс24 і розподілом дзвінків між співробітниками компанії.

Вирішення проблем:

  • Виконали встановлення та налаштування CRM Бітрікс24 під бізнес-процеси компанії:
  • Впровадили функціонал, який фільтрує об’єкти нерухомості, зібрані в базі даних, за заданими критеріями;
  • Розробили функціонал, який автоматично формує звіти про роботу менеджерів за певний часовий період;
  • Використовували базовий функціонал Бітрікс24 у частині розподілу обов’язків між різними відділами (продажів, бухгалтерського обліку та ін.).
  • Налаштували IP-телефонію з підключенням до Бітрікс24 і розподілом дзвінків між усіма менеджерами та одним оператором-координатором заявок.
  • Провели навчання персоналу компанії роботі в системі Бітрікс24.

Отримані результати: 

  • Було реалізовано можливість формування лідів у системі Бітрікс24 на підставі вхідних заявок. За кожним лідом закріплюється відповідальний менеджер.
  • Завдяки вбудованому функціоналу фільтрації об’єктів будь-який менеджер, який прийняв заявку, може зайти в загальну базу даних і відібрати потенційно цікаві для клієнта варіанти об’єктів. Після чого він зв’язується з їхніми власниками або представниками третьої сторони і домовляється про зручну дату і час показу своєму клієнту. За підсумками проведеного показу об’єкта нерухомості в CRM Бітрікс24 робиться відповідна позначка.
  • Співробітники різних відділів і підвідділів отримали право ставити завдання на підготовку необхідної документації для оформлення угод купівлі-продажу об’єктів нерухомості.
  • У керівника з’явилася можливість у будь-який момент отримати інформацію про результати роботи кожного менеджера, який перебуває в підпорядкуванні, за певний період.
  • Стало можливим вивантаження актуальної бази даних на сайт компанії.