Клієнт: Рієлторська компанія
Компанія повного циклу з будівництва та продажу комерційної та житлової нерухомості
Штат для роботи в CRM: 40-50 осіб.
Опис клієнта:
Структуру компанії утворюють 2 категорії співробітників:
- керівники підрозділів (організовують роботу менеджерів, які перебувають у них у підпорядкуванні);
- менеджери підрозділів (отримують відсоток від укладення угоди купівлі-продажу нерухомості).
За кожним підрозділом закріплено певну кількість об’єктів нерухомості, згрупованих за ознакою територіальної приналежності конкретному району міста. Як контактна особа може виступати або власник об’єкта нерухомості, або третя особа – посередник між власником і компанією.
Джерелом заявок виступають дві групи користувачів сайту:
- клієнти компанії, метою яких є купівля об’єкта нерухомості, що цікавить;
- співробітники компанії, яких цікавить продаж або оренда об’єкта нерухомості.
Проблеми до впровадження CRM:
- У компанії виникла проблема зберігання інформації про об’єкти нерухомості, виставлені на продаж.
- На момент звернення до нас керівнику відділу продажів було складно відстежити результати роботи кожного менеджера за певний період часу, зокрема:
- яку кількість дзвінків здійснює?
- яку кількість показів об’єктів робить?
- яка кількість об’єктів перебуває в його заявках? тощо.
Поставлені завдання:
- Впровадження автоматизованої системи управління Бітрікс24.
- Інтеграція IP-телефонії з підключенням до Бітрікс24 і розподілом дзвінків між співробітниками компанії.
Вирішення проблем:
- Виконали встановлення та налаштування CRM Бітрікс24 під бізнес-процеси компанії:
- Впровадили функціонал, який фільтрує об’єкти нерухомості, зібрані в базі даних, за заданими критеріями;
- Розробили функціонал, який автоматично формує звіти про роботу менеджерів за певний часовий період;
- Використовували базовий функціонал Бітрікс24 у частині розподілу обов’язків між різними відділами (продажів, бухгалтерського обліку та ін.).
- Налаштували IP-телефонію з підключенням до Бітрікс24 і розподілом дзвінків між усіма менеджерами та одним оператором-координатором заявок.
- Провели навчання персоналу компанії роботі в системі Бітрікс24.
Отримані результати:
- Було реалізовано можливість формування лідів у системі Бітрікс24 на підставі вхідних заявок. За кожним лідом закріплюється відповідальний менеджер.
- Завдяки вбудованому функціоналу фільтрації об’єктів будь-який менеджер, який прийняв заявку, може зайти в загальну базу даних і відібрати потенційно цікаві для клієнта варіанти об’єктів. Після чого він зв’язується з їхніми власниками або представниками третьої сторони і домовляється про зручну дату і час показу своєму клієнту. За підсумками проведеного показу об’єкта нерухомості в CRM Бітрікс24 робиться відповідна позначка.
- Співробітники різних відділів і підвідділів отримали право ставити завдання на підготовку необхідної документації для оформлення угод купівлі-продажу об’єктів нерухомості.
- У керівника з’явилася можливість у будь-який момент отримати інформацію про результати роботи кожного менеджера, який перебуває в підпорядкуванні, за певний період.
- Стало можливим вивантаження актуальної бази даних на сайт компанії.