Впровадження Бітрікс24 у ветеринарній клініці Анімалія

Клієнт: Анімалія

Мережа професійних ветеринарних клінік у м.Дніпро

Сайт: animalia.ua

Штат для роботи в CRM: 7-10 осіб.

Опис клієнта:

Структуру компанії утворюють 3 категорії співробітників:

  • керівники;
  • адміністратори (один з яких постійний, а один – тимчасовий);
  • лікарі та асистенти лікарів.

Проблеми до впровадження CRM: 

  1. Запис клієнтів на прийом вівся адміністратором виключно в паперовому вигляді та узгоджувався з лікарем телефоном. Організований таким чином документообіг у клініках створював додаткове навантаження на і без того перевантажений внутрішній канал комунікації.
  2. Дзвінки в цілодобову ветклініку здійснювалися на телефонні номери трьох операторів: Київстар, Vodafone, Life. При цьому мали місце втрати вхідних дзвінків, можливим результатом яких може стати:
  • Запис до лікаря (на первинний прийом, хірургічну операцію, вторинний прийом після проведення операції).
  • Консультація.
  • Конфліктна ситуація.

3. Існували складнощі з прийомом і перерозподілом вхідних дзвінків, кількість яких від 70 до 120 на день.

Поставлені завдання:

  • Фіксація кількості вхідних дзвінків.
  • Запис телефонних розмов.
  • Перенесення даних з рукописного журналу, призначеного для запису клієнтів на прийом до лікаря, в журнал онлайн-формату.

Вирішення проблем:

  • Налаштування єдиної системи управління Бітрікс24 під специфіку бізнес-процесів клініки. Був налаштований зручний функціонал бронювання ресурсів: запис до конкретного лікаря в оглядовий або операційний кабінет, вільний на певну дату і час, фіксується в онлайн-журналі; доступ до перегляду журналу мають усі співробітники клініки.
  • Налаштування IP-телефонії з підключенням до Бітрікс24 і розподілом дзвінків між співробітниками за трьома напрямками: на адміністратора для запису до лікаря; на лікаря або його асистента за отриманням консультації або додатковою купівлею послуг; на керівника, який безпосередньо займається опрацюванням конфліктних дзвінків.
  • Навчання персоналу клінік роботі з CRM Бітрікс24.

Отримані результати:

Завдяки впровадженню CRM Бітрікс24 у ветклініці Анімалія стало можливим:

  • Автоматизувати внутрішній документообіг у мережі клінік. Внаслідок цього у лікарів відпала необхідність зв’язуватися телефоном з адміністраторами для уточнення своїх запланованих прийомів.
  • Формувати лідів з метою їх подальшого опрацювання в базі даних Бітрікс24.
  • Збирати статистику про кількість вхідних дзвінків.
  • Отримати додатковий потік клієнтів, дзвінки яких до впровадження CRM ніяк не оброблялися.
  • Вирішувати в телефонному режимі конфліктні ситуації та зменшувати таким чином кількість негативних відгуків про роботу Анімалія, що в підсумку сприяє формуванню позитивної репутації клініки.
  • Збільшити щомісячний обсяг продажів.
  • Розраховувати в перспективі на відкриття міні call-центру, співробітники якого прийматимуть вхідні заявки і розподілятимуть їх по клініках мережі з урахуванням найбільш зручного для клієнтів місця розташування.