Впровадження Бітрікс24 у компанії MAWKA

Клієнт: MAWKA

Салон в м.Дніпро, що надає вечірні сукні в оренду.

Сайт: mawka.ua в Instagram

Штат для роботи в CRM: 5 осіб.

Опис клієнта:

Структуру компанії утворюють 4 категорії співробітників:

  • керівник компанії;
  • HR-менеджер;
  • маркетолог;
  • менеджери з продажу (2 особи).

Проблеми до впровадження CRM:

  • Ведення клієнтської бази здійснювалося в Excel, що спричиняло незручності при внесенні інформації щодо клієнтів та їх сегментування.
  • Спілкування з клієнтами відбувалося в різних месенджерах, і з цієї причини діалоги могли загубитися.
  • Менеджери могли забути про дзвінок або будь-яку заплановану з клієнтом подію, що призводило до падіння продажів і зниження лояльності з боку замовників.
  • Був відсутній єдиний корпоративний портал для спілкування, постановки і контролю завдань.
  • Звітність не велась.

Поставлені завдання:

  1. Впровадити портал Бітрікс24 у компанію, повністю налаштувати воронку продажів і автоматизувати її.
  2. Підключити відкриті лінії та сервіс для надсилання смс.
  3. Налаштувати звітність компанії.

Вирішення проблем:

  • Провели кілька брифінгів із клієнтом, відмалювали весь бізнес-процес роботи із замовниками.
  • Створили для клієнта портал Бітрікс24, в якому:
    • зареєстрували всіх співробітників;
    • встановили структуру компанії;
    • налаштували права доступу кожного зі співробітників;
    • налаштували картку, список контактів і компаній, список і статуси угод у воронці;
    • автоматизували кожну стадію воронки продажів (повідомлення і нагадування для клієнтів, співробітників, керівника);
    • налаштували меню CRM;
    • підключили та налаштували відкриту лінію Telegram;
    • підключили сервіс для надсилання sms;
    • налаштували базові звіти;
    • надали відеоуроки по роботі з кожною функцією порталу.

Отримані результати:

Завдяки встановленню CRM Бітрікс24 клієнт отримав готовий корпоративний портал з таким функціоналом, як:

  • Налаштована й автоматизована воронка продажів, реалізована на основі бази даних із записами на примірку, повідомленнями і нагадуваннями як для клієнтів, так і для співробітників компанії.
  • Підключена відкрита лінія для спілкування з клієнтами в самому порталі.
  • Сервіс формування звітів.
  • Навчальні відеоматеріали.