Клієнт: MAWKA
Салон в м.Дніпро, що надає вечірні сукні в оренду.
Сайт: mawka.ua в Instagram
Штат для роботи в CRM: 5 осіб.
Опис клієнта:
Структуру компанії утворюють 4 категорії співробітників:
- керівник компанії;
- HR-менеджер;
- маркетолог;
- менеджери з продажу (2 особи).
Проблеми до впровадження CRM:
- Ведення клієнтської бази здійснювалося в Excel, що спричиняло незручності при внесенні інформації щодо клієнтів та їх сегментування.
- Спілкування з клієнтами відбувалося в різних месенджерах, і з цієї причини діалоги могли загубитися.
- Менеджери могли забути про дзвінок або будь-яку заплановану з клієнтом подію, що призводило до падіння продажів і зниження лояльності з боку замовників.
- Був відсутній єдиний корпоративний портал для спілкування, постановки і контролю завдань.
- Звітність не велась.
Поставлені завдання:
- Впровадити портал Бітрікс24 у компанію, повністю налаштувати воронку продажів і автоматизувати її.
- Підключити відкриті лінії та сервіс для надсилання смс.
- Налаштувати звітність компанії.
Вирішення проблем:
- Провели кілька брифінгів із клієнтом, відмалювали весь бізнес-процес роботи із замовниками.
- Створили для клієнта портал Бітрікс24, в якому:
- зареєстрували всіх співробітників;
- встановили структуру компанії;
- налаштували права доступу кожного зі співробітників;
- налаштували картку, список контактів і компаній, список і статуси угод у воронці;
- автоматизували кожну стадію воронки продажів (повідомлення і нагадування для клієнтів, співробітників, керівника);
- налаштували меню CRM;
- підключили та налаштували відкриту лінію Telegram;
- підключили сервіс для надсилання sms;
- налаштували базові звіти;
- надали відеоуроки по роботі з кожною функцією порталу.
Отримані результати:
Завдяки встановленню CRM Бітрікс24 клієнт отримав готовий корпоративний портал з таким функціоналом, як:
- Налаштована й автоматизована воронка продажів, реалізована на основі бази даних із записами на примірку, повідомленнями і нагадуваннями як для клієнтів, так і для співробітників компанії.
- Підключена відкрита лінія для спілкування з клієнтами в самому порталі.
- Сервіс формування звітів.
- Навчальні відеоматеріали.