Клієнт: xScore
Інтернет-проект, який надає послуги в галузі професійного навчання ставок на спорт
Сайт: xcore.win
Штат для роботи в CRM: 27 осіб.
Опис клієнта:
Структуру компанії утворюють 2 категорії співробітників:
- керівники;
- статисти.
Джерелом заявок виступають:
- основний сайт;
- лендінги.
Проблеми до впровадження CRM:
- На момент звернення до нас у замовника не було загальної бази клієнтів (бетторів): облік заявок здійснювався як на основному сайті, так і в окремих файлах в Excel.
- Не було єдиної структури подання даних по кожному з клієнтів (нік, адреса електронної пошти, країна тощо), оскільки інформація з різних джерел фіксувалася у різний спосіб.
- Після перетворення лідів на контакти в них з’являлися додаткові властивості (зокрема, спеціальні очки), з якими статистам доводилося працювати вручну: передавати дані про суми зароблених за місяць кожним клієнтом очок на сайт.
- Обмін файлами відбувався в онлайн-чаті, через що виникала проблема з наявністю вільного місця на дисковому просторі.
Поставлені завдання:
- Формування загальної бази даних у Бітрікс24 з можливістю збору і зберігання в одному місці докладної інформації по кожному клієнту.
- Інтеграція функціоналу Бітрікс24 з лінійкою продуктів xScore.
- Технічна підтримка та обслуговування CRM-системи Бітрікс24.
Вирішення проблем:
- Проаналізували бізнес-процеси замовника й адаптували Бітрікс24 під профіль інтернет-проєкту.
- Здійснили інтеграцію функціоналу Бітрікс24 з клієнтськими продуктами.
- Налаштували функціонал відкритих ліній на інтернет-майданчиках, що дало змогу безпосередньо спілкуватися представникам замовника і клієнтам (ставити й отримувати відповіді на запитання, які цікавлять, тощо).
- Реалізували зворотну інтеграцію між користувачами інтернет-майданчиків xScore і CRM Бітрікс24.
- Узяли на себе обслуговування інтернет-проєкту на рівні адміністрування.
Отримані результати:
- Після впровадження Бітрікс24 замовник отримав можливість самостійно працювати з системою управління і використовувати базовий функціонал CRM.
- Усі користувачі з усіх лендінгів, сайтів перебувають у єдиній базі і не губляться.
- Співробітники xScore активно використовують диск Бітрікс24 для зберігання та обміну робочою інформацією.
- Здійснюється пряма комунікація між співробітниками xScore і клієнтами замовника.