Впровадження Бітрікс24 у проекті XScore

Клієнт: xScore

Інтернет-проект, який надає послуги в галузі професійного навчання ставок на спорт

Сайт: xcore.win

Штат для роботи в CRM: 27 осіб.

Опис клієнта:

Структуру компанії утворюють 2 категорії співробітників:

  • керівники;
  • статисти.

Джерелом заявок виступають:

  • основний сайт;
  • лендінги.

Проблеми до впровадження CRM: 

  1. На момент звернення до нас у замовника не було загальної бази клієнтів (бетторів): облік заявок здійснювався як на основному сайті, так і в окремих файлах в Excel.
  2. Не було єдиної структури подання даних по кожному з клієнтів (нік, адреса електронної пошти, країна тощо), оскільки інформація з різних джерел фіксувалася у різний спосіб.
  3. Після перетворення лідів на контакти в них з’являлися додаткові властивості (зокрема, спеціальні очки), з якими статистам доводилося працювати вручну: передавати дані про суми зароблених за місяць кожним клієнтом очок на сайт.
  4. Обмін файлами відбувався в онлайн-чаті, через що виникала проблема з наявністю вільного місця на дисковому просторі.

Поставлені завдання:

  1. Формування загальної бази даних у Бітрікс24 з можливістю збору і зберігання в одному місці докладної інформації по кожному клієнту.
  2. Інтеграція функціоналу Бітрікс24 з лінійкою продуктів xScore.
  3. Технічна підтримка та обслуговування CRM-системи Бітрікс24.

Вирішення проблем:

  • Проаналізували бізнес-процеси замовника й адаптували Бітрікс24 під профіль інтернет-проєкту.
  • Здійснили інтеграцію функціоналу Бітрікс24 з клієнтськими продуктами.
  • Налаштували функціонал відкритих ліній на інтернет-майданчиках, що дало змогу безпосередньо спілкуватися представникам замовника і клієнтам (ставити й отримувати відповіді на запитання, які цікавлять, тощо).
  • Реалізували зворотну інтеграцію між користувачами інтернет-майданчиків xScore і CRM Бітрікс24.
  • Узяли на себе обслуговування інтернет-проєкту на рівні адміністрування.

Отримані результати:

  • Після впровадження Бітрікс24 замовник отримав можливість самостійно працювати з системою управління і використовувати базовий функціонал CRM.
  • Усі користувачі з усіх лендінгів, сайтів перебувають у єдиній базі і не губляться.
  • Співробітники xScore активно використовують диск Бітрікс24 для зберігання та обміну робочою інформацією.
  • Здійснюється пряма комунікація між співробітниками xScore і клієнтами замовника.